Rady a tipy

OBDOBIE NAJVÄČŠÍCH NÁKUPOV SA ZAČÍNA

Horúce dni a prázdniny nám pomaly končia a s nimi aj „uhorková“ sezóna. Prichádzajú nielen školské povinnosti, dlhé večery a menej slnka, ale aj prípravy na zimu a s ňou spojené Vianoce a čoraz obľúbenejší Black Friday.

Aktuálne môžete pozorovať už prebiehajúce akcie Back-to-school (najmä predaj základných školských pomôcok), ktoré budú pretvávať aj počas začiatku jesene. K tomu sa ešte neskôr pridá nakupovanie oblečenia. V minulých rokoch stúplo počas začiatku školského roka aj vyhľadávanie bankových služieb pre študentov.

BLACK FRIDAY & VIANOCE

Samozrejme, viacero z nás je otrávených z vianočných reklám už v septembri. Pre väčšinu je to možno príliš skoro – veď je ešte teplo, čo riešite Vianoce? – ale ak ste majiteľ obchodu, či už eshopu alebo kamenného, je nutné sa na zimné obdobie pripraviť najlepšie ako sa dá a nie až na poslednú chvíľu.

Majte na pamäti, že pripravenie týchto kampaní  trvá istý čas. Na začiatku je potrebná myšlienka, vytvorenie si stratégie, dohodnutie sa s agentúrou, ktorá má pod správou vaše kampane a zakomponovanie ideí do reklám. Ak agentúru nemáte, ale zistíte, že ju potrebujete, najprv ju musíte nájsť, osloviť, dohodnúť podmienky, podpísať zmluvu, až potom sa viete dohadovať na kampaniach. Nastavovanie tiež trvá niekoľko hodín, pri tých väčších eshopoch aj niekoľko dní. Nie je to rýchly proces. Určite rátajte s časovou rezervou a nenechávajte to na poslednú chvíľu. Agentúra potrebuje všetko nastaviť, spustiť a taktiež neustále kontrolovať a upravovať.

Asi sa zdá, že je to príliš skoro, ale radšej majte kampane pripravené a čakajte na ich spustenie ako by ste nemali stihnúť spustiť alebo odkomunikovať svoju akciu.

KDE SA ZVIDITEĽNIŤ?

Youtube reklama je veľmi efektívna. V predvianočnom období je tiež veľmi obľúbená, nakoľko nie je drahá a vie byť veľmi prínosná. Pri tomto druhu inzercie je zvlášť potrebné naplánovať jej priebeh, keďže vytvorenie dobrého videa môže trvať aj niekoľko týždňov. Kvalitné video musí byť veľmi dobre natočené, ale dôležité je aj spracovanie videa – postprodukcia. Nezábudajte na pútavosť, originalitu a zapamäteteľnosť videa, aby sa nestalo len ďalšou otravnou reklamou.

Ak ste viditeľný na viacerých miestach, je to veľké plus. Keď sa potenciálnemu klientovi zobrazí videoreklama, spomenie si na vašu značku alebo produkt neskôr a bude vás chcieť vyhľadať na webe, samozrejme, použije Google. V týchto prípadoch je takmer nevyhnutné využívať AdWords reklamu – s aktuálnym pomenovaním Google Ads. Aj keď ide o rýchlejšie zapracovanie a vytvorenie reklám, je potrebné myslieť na preťaženie v agentúrach, ktoré v predvianočnom období nastáva. Najlepšie je riešiť požiadavky v predstihu a neposielať podklady, ktoré chcete mať zapracované do pár hodín.

Vrchol nákupov je hlavne mesiac pred Vianocami a najväčším „boomom“ je práve Black Friday, ktorý sa už udomácnil aj nás na Slovensku. Eshopy v tento deň ponúkajú rôzne akcie – množstevné zľavy, zľavy z produktov alebo dopravu zadarmo. Ideálne je mať všetko pripravené, spustené a už venovať svoj čas len zákazníkom a ich objednávkam.

Ak potrebujete pomôcť s YouTubom, Google Ads alebo aj inou online marketingovou platformou, obráťte sa na agentúru Viamedia, ktorá Vám pomože osloviť tých najrelevantnejších používateľov, a teda potenciálnych zákazníkov inteligentnými online kampaňami. Využite všetky výhody online marketingu a dosiahnite svoje obchodné ciele.

 

 

 

 

admin

Nedávne príspevky

Viete, čo sú ETF fondy a prečo sa môže oplatiť do nich investovať?

Veľa ľudí rozmýšľa, akým spôsobom si môže zarobiť. V dnešnej dobe je populárne práve investovanie,…

2 mesiace pred

Rekonštrukcia strechy: Spočítajte si všetky náklady, ktoré rozhodnú o konečnej cene.

Výmena strechy sa radí medzi tie projekty, z ktorých majú majitelia domov najväčšie obavy. Je…

2 mesiace pred

Oplatí sa podnikať? Pre a proti podnikaniu

Podnikanie je činnosť, ktorá spočíva vo vytváraní, prevádzkovaní a rozvíjaní vlastnej firmy alebo organizácie. Podnikanie…

2 mesiace pred

Ako sa stať odborníkom v oblasti riadenia ľudských zdrojov?

Schopnosť efektívne motivovať zamestnancov môže tvoriť rozdiel medzi priemerným a vynikajúcim podnikom. Ak hľadáte cestu,…

3 mesiace pred

Koľko stojí registrácia ochrannej známky?

Ochranná známka je nadčasovým nástrojom pre ochranu vašej značky a je základným pilierom ochrany duševného vlastníctva,…

3 mesiace pred

Investície do chrupu: na koľko vás jednotlivé kroky v roku 2024 prídu?

Koľko stoja nové zuby? To je azda najčastejšia otázka ľudí, ktorí majú s nimi problémy.…

3 mesiace pred